Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Angelica - 4 februari 2008 15:10

Kanske dags att man skriver några rader här?:)

Har inte hänt så mycket idag,varit nere på stan och gjort massa ärenden,äntligen är det gjort,nu ska jag bara betala högskoleprovet,sedan är ALLT klart:)Hoppas att det kommer gå bra på de,man är ju ingen geni unge,haha!

Har funderat länge på att börja träna igen,men det har inte kommit mig för,hmm man kanske ska börja med pilates?kanske är något som skulle passa?

Sedan har jag lite bestlutångest vilken färg jag ska ha i håret,blondt eller brunt?Stor fråga för mig nu!!:(Någon som vill ge förslag?

Är jättedåligt med jobb nu,riktigt tråkigt..börjar fundera om jag gjorde fel som tacka nej till skolan..

Ja nu sitter jag iallafall och väntar på att J ska ringa,så jag vet om det blir sthlm imorgon eller ej.hoppas hoppas.

Nu ska jag glutta lite på Gilmore Girls,hejja!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards